eerste stage dag - Reisverslag uit Pagram, Tsjaad van willemvandersteen - WaarBenJij.nu eerste stage dag - Reisverslag uit Pagram, Tsjaad van willemvandersteen - WaarBenJij.nu

eerste stage dag

Blijf op de hoogte en volg

11 Augustus 2014 | Tsjaad, Pagram

Hallo,

Gisteren ben ik samen met Peter Bomers naar Duitsland gereden.We waren om 17:30 aangereden en kwamen om 22:30 bij het hotel aan waar we overnachten. Ik ben toen meteen gaan slapen want de volgende dag gingen we al vroeg naar het akkerbouw bedrijf. De bedrijfsleider stond daar op mij te wachten. Eerst hadden we even kennis gemaakt en vervolgens ben ik samen met hem het akkerbouw bedrijf rond gelopen. Rond negen uur kwamen de eerste werknemers er aan van de akkerbouw, dit is wat later dan anders omdat ze gisterenacht de hele nacht door hadden gereden met combine van het roggen. Eerst hebben we met hen koffie gedronken. Daarna ben ik met hem naar het landbouw kantoor gereden in de stad om post af te geven en ook om te zeggen dat de oogst van het roggen en gerst klaar is. Toen we dat gedaan hadden zijn we rond gaan rijden in de buurt van de boerderij. Ook had hij de grond laten zien zo'n 2000 hectare in totaal. Daarna had hij mij afgezet bij het akkerbouw bedrijf want ik moest de loader meenemen naar de biogasinstallatie bij het melkveebedrijf. Vervolgens heb ik daar met hem een rondje gelopen en zijn we middag gaan eten. ' S middags moest ik met de verrijker pakken stro op een klamp gaan zetten, dit omdat ze morgen op dat perceel mest willen gaan uit rijden. En ook moet daar zo snel mogelijk weer koolzaad gezaaid worden voor volgend jaar. Toen ik daar mee klaar was ben ik met Peter Bomers nog even naar het melkveebedrijf geweest en zijn we 's avonds gaan eten.
Gr willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 7944

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: