3 en 4 stage dag - Reisverslag uit Hohenwalde, Duitsland van willemvandersteen - WaarBenJij.nu 3 en 4 stage dag - Reisverslag uit Hohenwalde, Duitsland van willemvandersteen - WaarBenJij.nu

3 en 4 stage dag

15 Augustus 2014 | Duitsland, Hohenwalde

Hallo,

Gisteren en vandaag ben ik om 6:00 naar het akkerbouwbedrijf gereden. Daar kreeg ik te horen dat ik mest moest gaan rijden met een tractor van 300 pk en een drieassige gierton van 22 kuub. Er was met mij een Duitser mee gereden die mij alles goed moest uitleggen, zodat ik zelf wist hoe alles zat en dat ik zelf zou kunnen rijden. De Duitser was er naar een uur afgestapt dus moest ik zelf proberen te gaan rijden. Dit is allemaal goed gegaan in deze dagen. Nu moet er hier veel mest gereden omdat ze volgende week koolzaad willen gaan zaaien. Er moet zo 40 kuub per hectare op worden gereden. En van het voorjaar moet er weer mest overheen. Voor de rest ben ik s" avonds nog met David gaan eten in Frankfurt en hebben we nog rond gereden hier in de buurt .
Gr Willem