3 en 4 stage dag - Reisverslag uit Hohenwalde, Duitsland van willemvandersteen - WaarBenJij.nu 3 en 4 stage dag - Reisverslag uit Hohenwalde, Duitsland van willemvandersteen - WaarBenJij.nu

3 en 4 stage dag

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2014 | Duitsland, Hohenwalde

Hallo,

Gisteren en vandaag ben ik om 6:00 naar het akkerbouwbedrijf gereden. Daar kreeg ik te horen dat ik mest moest gaan rijden met een tractor van 300 pk en een drieassige gierton van 22 kuub. Er was met mij een Duitser mee gereden die mij alles goed moest uitleggen, zodat ik zelf wist hoe alles zat en dat ik zelf zou kunnen rijden. De Duitser was er naar een uur afgestapt dus moest ik zelf proberen te gaan rijden. Dit is allemaal goed gegaan in deze dagen. Nu moet er hier veel mest gereden omdat ze volgende week koolzaad willen gaan zaaien. Er moet zo 40 kuub per hectare op worden gereden. En van het voorjaar moet er weer mest overheen. Voor de rest ben ik s" avonds nog met David gaan eten in Frankfurt en hebben we nog rond gereden hier in de buurt .
Gr Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 7944

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: