2de dag stage - Reisverslag uit Hohenwalde, Duitsland van willemvandersteen - WaarBenJij.nu 2de dag stage - Reisverslag uit Hohenwalde, Duitsland van willemvandersteen - WaarBenJij.nu

2de dag stage

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2014 | Duitsland, Hohenwalde

Hallo,

Vandaag ben ik om 6:00 uur naar het akkerbouwbedrijf gereden. Eerst heb ik met David en Peter koffie gedronken. Vervolgens ben ik met het personeel strooi gaan rijden. Ik moest met de verrijker de wagens stro op het melkveebedrijf lossen. Ik moest het strooi 6 hoog weg zetten op een klamp buiten. Dit doen hun omdat ze geen plek hebben voor strooi in de schuur want ze moeten zo 5000 pakken strooi halen van het Veld, wat ze gebruiken voor het opstrooien van de koeien en kalveren en ook doen ze een deel voeren aan de koeien. Dit heb ik de hele dag gedaan tot 16:30 Daarna ben ik naar het akkerbouwbedrijf gereden en heb daar de auto getankt waar ik mee rond mag rijden. En heb ook nog even met David rond gereden. Nu dadelijk ga ik nog eten samen met David en Peter in het hotel.
Gr Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 7932

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: